Zomerspektakel, 10km vakantieloop

Een wedstrijd in de zomervakantie, het zomerspektakel in Maasdijk. Ik heb nog geen vakantie (weet je hoe lekker het is als iedereen vrij is of Nederland even verlaten heeft, lege treinen,  fietspaden, werkplek)  Maasdijk  kon gewoon in de agenda. Om 12.00 uur fietste ik erheen, zin in  een lekkere zomers wedstrijd.

3km

2 km punt, lekkere felle wind tegen maar met zo’n groep heb je daar weinig last van. De 5 en 10km lopers nog gezellig bij elkaar

3 km -2

Ik had mijn ritme gevonden. Soepeltjes maar gebruik makend van de mannenruggen ging ik op weg naar de 3e km.

6 km kruisweg

Alleen 10km lopers zijn hier nog aanwezig. Ik voelde me heel sterk, hoorde de mannen hijgen, en soms stampen met de voeten, ach, ik voelde me eigenlijk heel goed en volgend mij veel beter dan de mannen om me heen. Geeft mij vleugels 🙂

6km close up

De bocht richting de wind tegen, het enige lastige stukje in het parcours. Richard nam hier kop over, kon ik lekker achter zijn rug schuilen, nog mijn dank daarvoor Richard

Finish

Amriet en ik gingen de laatste km, voor de wind, nog even de strijd aan met de tijd. Het werd een rappe laatste km met een finishtijd die sneller was dan gedacht, 39.20  BLIJ 🙂

Prijsuitreiking 1

Alle winnaars van de categorieën op het podium met mooie zonnebloemen, die passen goed bij het zomerspektakel

Prijsuitreiking 2

Mocht blijven staan op het podium, nu voor de overall prijsuitreiking,  3e dame overall geworden

Geef een reactie

